čtvrtek 24. června 2010

Bankovní účet - podruhé

Dnes se mi opět pokusili zavolat z australské banky, ve které jsem si online zažádal o založení studentského účtu. Je od nich pozorné, že mi volali v době, kdy je v ČR lidský čas (11h v Praze, 19h v Sydney).
Tentokrát jsem jim telefon i zvedl. Poté, co jsem odsouhlasil, že mi nevadí, že bude hovor nahráván (z důvodu, že se slečna zaučuje), mě seznámila s různými informacemi, které mi následně ještě poslala emailem (např. že za příjem mezinárodního převodu si účtují max $11, že je třeba, abych do tří týdnů převedl alespoň $550 a že je třeba, abych se po příletu dostavil na přepážku). Na konci hovoru se mě zeptala, jestli mám další otázky - tak jsem se zeptal na kreditní kartu - jak rychle ji budu mít k dispozici. Prý mi jí zašlou poštou a přijde do 5-7 dní.
Když už jsem neměl žádné další všetečné otázky, vzájemně jsme si poděkovali a ještě jsem byl vyzván, abych zhodnotil telefonát kvůli PR oddělení. Snad pochopila, že jsem ze sebe dostal něco ve smyslu, že jsem se dozvěděl vše, co jsem potřeboval a bylo to skvělé :). Popravdě to jinak pro mě byl téměř horor - ale tedy ne kvůli slečně telefonistce, ale kvůli mé nepohotové angličtině ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat